Меню

Ремонт ноутбука своими руками. Быстрый и гарантийный ремонт ноутбуков. Срочный ремонт ноутбуков. Ремонт компьютеров на дому. Быстрый ремонт компьютеров своими руками. Настройка и ремонт компьютеров. Java уроки для начинающих. Лучшие java уроки. Учим язык Java с нуля. Обзор смартфонов samsung. Качественный обзор смартфонов samsung galaxy. Обзор смартфона samsung galaxy s4. Фото картинки приколы. Самые новые картинки приколы. Лучшие приколы картинки. Скачать аддоны для wow. Самые новые аддоны для wow скачать. Скачать аддоны для wow быстро и без реги. Видео уроки python. Лучшие python уроки. Учим язык python с нуля. Скачать шаблоны для Joomla. Самые новые joomla шаблоны. Бесплатные шаблоны для Joomla.
Главная
Новости
Госзакупки
Государственные услуги
Нормативно-правовая база
Административный ресурс
Администрация
Структура работы школы
Профком
МО учителей
МО учителей гуманитарного блока
Состав
План работы
Анализ работы
Виртуальный класс
МО учителей естественно-математического цикла
Состав
План работы
Анализ работы
Виртуальный класс
МО учителей казахского языка и литературы
Состав
План работы
Анализ работы
Виртуальный класс
МО учителей начальных классов
Состав
План работы
Анализ работы
Виртуальный класс
МО учителей эстетического блока
Состав
План работы
Анализ работы
Виртуальный класс
МО учителей военно-спортивного блока
Состав
План работы
Анализ работы
Виртуальный класс
МО учителей классных руководителей
Состав
План работы
Анализ работы
Виртуальный класс
Новые информационные технологии
Дистанционное обучение
Коучинги для учителей
Коучинг
Коучинг от 03.02.2018
Попечительский совет
Состав
Нормативно – правовое обеспечение работы
Протоколы заседаний ПС
План ПС
Родительский форум
Отчеты
Ученикам
Учителям
Родителям
Наши достижения
Фотоальбом
Видеофильмы
Виртуальная приемная
Каталог сайтов

МО анализ учителей (каз)

№14 орта мектепте 2016-17 оқу жылында

қазақ тілі мен әдебиетінің оқытылуы туралы сараптамалық ақпарат.

І. Пәнді сапалы оқыту үшін жағдайларды жасау бойынша білім ұйымдары, АББ, ҚББ, облыс деңгейіндегі қызметі.

1.1. Пән бойынша педагогтардың сапалы құрамын талдау

Педагогтардың сапалы құрамы (№1қосымша)

Пән бойынша кадрлармен қамтамасыз етілудің 3 жылғы салыстырмалы сапалық және сандық сипаттамасы

 

мұғ

са

ны

білімі

категориясы

өтілі

жас құрамы

жоға

ры

арнайы

орта

ор

та

жоға

ры

1

2

к/ж

3 ж.

дейін

3-8

ж.

8-16

ж.

16-20 ж.

20 астам

55-ке дейін

58

58 жоға

ры

2014-

2015

8

8

-

-

3

3

-

2

-

-

2

-

6

8

-

-

2015-2016

10

10

-

-

3

3

2

2

-

1

-

3

6

10

-

-

2016-2017

10

10

-

-

3

3

3

1

1

-

-

3

6

10

-

-

Жас мамандармен жұмыс жасау (6 қосымша).

Биылғы оқу жылында 1 жас  маман-Сатыбалдиева Л.Д. жұмыс істеді.

№14 мектепте қазақ тілі мен әдебиетінің  жоғары білімді 10 мұғалімі жұмыс істейді,олардың үшеуі-жоғары категориялы мұғалімдер:Мұқашева С.С. жұмыс өтілі-36 жыл,Сейдалина Н.З.жұмыс өтілі-27 жыл,Жексембаева Р.Д. жұмыс өтілі-29 жыл.                                                                                  Бірінші категориялы мұғалімдер:Жанғожина Ж.М.жұмыс өтілі-29жыл,Шутаева Л.О.-жұмыс өтілі-29 жыл.ДемешеваА.Р.-жұмыс өтілі-19 жыл,екінші категориялы мұғалімдер: Есетова Р.Е. жұмыс өтілі – 23 жыл,Дүйсенбі Г.Е. жұмыс өтілі -18 жыл.                 Аралбаева А.А. жұмыс өтілі- 18 жыл.

Категориясы  жоқ мұғалім- Сатыбалдиева Л.Д. жұмыс өтілі- 1 жыл.                

 1.2. Педагогтардың кәсіби шеберлігін жетілдіру бойынша аудандық (қалалық) ББ әдістемелік қызметтің мазмұны мен негізгі формалары.

Кадрлық потенциалын арттыру және педагогтардың шығармашылық өсуін уәжделендіру үшін мектеп, аудандық (қалалық) ББ және облыс деңгейіндегі қолданылатын шаралар (№2 қосымша).

Педагогтардың кәсіптік деңгейінің өсуіне, білім, білік, дағдыларын жетілдіру курстарының да берері аз емес. Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдері курста алған білімдерін, курстық дайындықтарын қалалық педагогикалық оқуларға қатысу, конференцияларда, қалалық, облыстық семинарларда тәжірибе алмасу арқылы жүзеге асырады.

Тәжірибе алмасу мақсатында  деңгейлік курстан өткен  мұғалім Шутаева Л.О.қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің  ӘБ-де «Қазақ тілі сабағында сын тұрғысынан оқытуды пайдалану»тақырыбында өз іс-тәжірибесімен бөлісті. Педагогикалық кеңесте «Қазақ тілі сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту» тақырыбында баяндама жасап, әріптестерімен тәжірибе бөлісті.

Мектеп мұғалімдері кәсіптік шеберліктерін жетілдіру мақсатында № 2,10,15  орта мектептерінде өткен қалалық қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің семинарына  қатысты.

Педагогикалық кадрларды аттестаттау және курстық дайындау (№3 қосымша).

Мектепте үшінші деңгейлі курсты бітірген (Шутаева Л.О),екінші  деңгейлі курсты бітірген (Сейдалина Н.З) екі мұғалім жұмыс істейді.

 2016-2017 оқу жылында аттестация бойынша бір мұғалім –Шутаева Л.О.бірінші категориясын растады.Дүйсенбі Г.И.екінші категориясын растады.Есетова Р.Е. бірінші категорияны иеленді.

1.3. Оқу кабинетінің материалдық-техникалық  базасы

   Мектепте 3 қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті бар,қазақ тілі  мен әдебиеті кабинетінің біреуі интерактивтік тақта,компьютер,принтермен жабдықталған,басқа екі кабинетте компьютер бар. Әрбір кабинеттің пән бойынша  әдістемелік оқу құралдары,дидактикалық материалдары оқу жылы бойы толықтырылып  жаңартылды,оқушыға жеке жұмыс істеуге арналған тапсырмалар,өздік жұмыстар мен сынақ сабақтарға арналған тапсырмалар,грамматикалық  кестелер, тiрек сызбалар,бейнетаспалар, аудиотаспалар материалдары жүйеленген.Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен тақырыптық электрондық тестерлер,презентациялар әр сыныпқа арналып жасалды,жүйеленді.Мұғалімдер қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша электрондық оқулықтарды өз  сабақтарында қолданады.Қазақ тілі мен әдебиеті кабинеттерінің материалдық -техникалық жағдайы қанағаттандырарлық.  Мектеп оқушылары Қазақстан авторларының кітаптарымен  100 % қамтылған.2016-2017 жылғы оқу жылында «Қазақ тілі мен әдебиеті»пәні оқу бағдарламасы мен оқулықтармен қамтамасыз етілді.

ІІ. Мемлекеттік жалпыға міндетті орта білім беру стандартын жүзеге асыруда пәндерді оқыту жағдайларын талдау.

  2.1. Білім алушылардың дайындық деңгейін талдау

 Мектеп оқушылары пән бойынша қалалық,облыстық іс-шараларға белсенді қатысып,жүлделі орынға ие болып жүр.Қазақ тілі пәнінен қалалық олимпиадада 10 сынып оқушысы Попенко Н. 2 орынға ие болды. (мұғ.Жексембаева Р.Д.) Қазақ тілі пәнінен қалалық олимпиадада 9 сынып оқушысы Климов С. 3 орынға ие болды. (мұғ.Мұқашева С.С.)  Қазақ тілі пәнінен қалалық олимпиадада 6 сынып оқушысы Жиляков С. 3 орынға ие болды. (мұғ.Жексембаева Р.Д.)Қазақ тілі пәнінен қалалық олимпиадада 6 сынып оқушысы Луценко Н. 3 орынға ие болды. (мұғ.Есетова Р.Е.) 5 сынып оқушысы Каржаева 3 орынға ие болды.(мұғ.Дүйсенбі Г.Е.)

( №7,9 қосымша)

 2.2.Қазақ тілі мен әдебиетінің оқытылу сапасы 5-10 сыныптарда жоғарылап отырғаны байқалады.ҰБТ-ге дайындық, оқушылардың біліміне қойылған қатаң талаптардың өсуіне  байланысты 8 сыныптарда сапа көрсеткіші төмендеген.                                                                                                                                                 Пән бойынша білім сапасы мен үлгірімі (№4 қосымша)   

Қазақ тілі

5-сынып

6-сынып

7-сынып

8-сынып

10-сынып

Сапа

Үлг.

Сапа

Үлг.

Сапа

Үлг.

Сапа

Үлг.

Сапа

Үлг.

2014-2015

41,2

100

39,7

100

52

100

54,7

100

75,9

100

2015-2016

48

100

42,6

100

44

100

47

100

29,6

96,2

2016-2017

57,7

100

53,3

100

44,8

100

42,6

100

87,5

100

Қазақ әдебиеті

    5 сынып

    6 сынып

    7 сынып

    8 сынып

    10 сынып

Сапа

Үлг.

Сапа

Үлг.

Сапа

Үлг.

Сапа

Үлг.

Сапа

Үлг.

2014-2015

39,7

100

39,7

100

54

100

58,5

100

75,9

100

2015-2016

45

100

47

100

44

100

44

100

48,1

96,2

2016-2017

56,3

100

50,7

100

44,8

100

42,6

100

95,8

100

                                                                                                                                                   ҰБТ  нәтижелерін талдау (№4 қосымша)  

 

оқушы

саны

қатысқандар

орташа

балл

       сапа

оқу үлгірімі

 

11 сынып

ҰБТ

ҰБТ

жылдық

ҰБТ

жылдық

ҰБТ

2014-2015

22

18

15,08

77,3

88,8

100

100

2015-2016

28

16

15,81

85

93

100

100

2016-2017

22

6

 

54,5

 

100

100

2.3. Жаңа технологияларды, оқытудың инновациялық формалары мен әдістерін, білім алушылардың танымдық әрекетін белсендіру құралдарын енгізу тиімділігі және т.б.) (№10 қосымша).

 Мектептің қазақ тілі мұғалімдері-Мұқашева С.С,Сейдалина Н.З,Жексембаева Р.Д,             Жанғожина Ж.М,Демешева А.Р, Шутаева Л.О.Аралбаева А.А. өз сабақтарында «Сын тұрғысынан ойлау технологиясы»,«Саралап-деңгейлеп оқыту технологиясы», «Дамыта оқыту технологиясы», «Модульдік оқыту технологиясы», «Жаңа ақпараттық-компьютерлік технологиясы», «Сатылай-кешенді талдау» технологиясының элементтерін тиімді қолданып жүр.

 2.4. Шығармашылық топтардың қызметі (мақсаты, нәтижелілігі, түйінді мәселелері және шешу жолдары), озық педагогикалық тәжірибені тарату. Басылымдық қызметі    (№8 қосымша).                                                                                                                                           Қазақ тілі мұғалімдеріне тренерлік курстан өткен  мұғалім Шутаева Л.О.СейдалинаН.З. «Сын тұрғысынан оқыту» деген тақырыпта курс сабақтарын жүргізді.           

ІІІ. Пәнді оқытудағы жағымды үрдістер.                                                                                                       Пән бойынша білім сапасы көрсеткішінің өсуі.                                                                         Оқу тәрбие процесіне жаңа технологияларды енгізу.                                                                Қазақ тілі мен әдебиет мұғалімдерінің қала көлеміндегі  байқауларда тұрақты түрде нәтижелі,жүлделі орынды тұрақты алуы.                                                                                                                                                     Оқушылардың қалалық олимпиададан,байқаулардан жүлделі орын алуы.                                                                                                                                                       Жаңа ақпараттық технологиялардың пайда болуына байланысты электрондық оқулық,интерактивтік тақтамен жұмыс түрлерін сабаққа енгізіп,мұғалімдер оны сабақтарында тиімді қолданып жүр.Мұғалімдер оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту мақсатында сабақтарында сын тұрғысынан ойлау, АКТ, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту сияқты модульдердің түрлі стратегияларын, әдістерін тиімді пайдаланады                                                                                              

ІV. Пәнді сапалы оқытуға және педагогтардың кәсіби құзыреттілігін арттыруға кедергі болатынфакторлар.

Пәнді  оқытудың сапасын көтеруде әрекет  ететін себептердің бірі-дарынды балалармен жұмысты жүйелі жүргізілмеуі,алдын-ала дайындықтың жүйелі жүргізілмеуінен ғылыми жұмыстан нәтижелі орын алмауы,мұғалімдердің бұл жұмысқа салғырттығы.                                                                                                       ОЖСБ ,ҰБТ-ге дайындыққа, оқушылардың біліміне қойылған қатаң талаптардың өсуіне     байланысты 10 сыныпта сапа көрсеткіші төмен,бұл сыныптарда оқушылардың көпшілігі үшке оқитындар,11 сыныпта қазақ балалары саны көп болуынан сапа көрсеткіші жоғарылаған , грамматикаға көп көңіл бөлудің,мұғалімнің қойған талаптың артуына байланысты болып отыр.                                                                                                                                                                                                                        

V. 2016-2017 оқу жылында пәнді оқытудың сапасын арттыру бойынша білім беру ұйымдары мен органдардың қызметіндегі басымды бағыттар.

Мемлекеттік тілді жоғары әдістемелік деңгейде оқытуды қамтамасыз ету.                                                                                                                                                                  Мұғалімдердің кәсіби шеберлігінің өсуімен қамтамасыз ету оқу тәрбиелеу процесінде шығармашылығын дамыту және ынталандыру.                                                                                     «Оқушылардың функционалдық сауаттылығын  дамытуға бағытталған тапсырмаларды қазақ тілі сабақтарында кеңінен қолдану.

Озық тәжірибелі мұғалімдердің тәжірибесін  жинақтап тарату.                           Кадрлардың аттестациядан өтуін әдістемелік жағынан қамтамасыз ету.                                                     Оқу сапасының мониторингін ұйымдастыру,сараптама жүргізу.

VІ. Ресурстық орталықтармен магнит мектептерінің біріккен жұмыстары туралы мәтіндік ақпараты

 VІІ. Эксперименттік алаңдардың жұмысы туралы мәтіндік ақпарат